TANT BEHÖVER MER SEMESTER

 

När man har jobbat i över en vecka igen efter semestern känns det inte ens som att man har haft någon. Då känns det ännu bättre att veta att innestående betalda semesterdagar kvar att ta ut är två. TVÅ. Jag som har jobbat och slitit minst lika mycket som mina kollegor som har full pott av dagar att ta ut. Det svider att vara detta mellanting jag är på jobbet ibland. Gnällig? Ja. Eftersom jag redan längtar efter semester igen men inte vet om jag kommer kunna få någon som jag egentligen har rätt till. Enligt mig själv. Men det löser väl sig, det gör det alltid. Jag är nog bara lite trött just nu. Behövde gnälla över något. Lite sömn nu för tiden. Lite sömn och mycket kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback