skärgårdshelg

Dags att hoppa in i duschen för att sedan packa och röra mig mot Joanna. Där ska sedan Malin plocka upp oss sen hämtar vi Barris och far ut till Norrtäljes skärgård och Bredholmen med överdrivet mycket mat och dricka. Vädret verkar ju vara med oss så det kommer bli bra det här. Sola, grilla, basta, bada(?), dricka, äta m.m. Ses på söndag!

   

LISTA

I brist på annat att göra...

Brukar du komma i tid: Inte alltid.
När mår du bra: Berusad med mina vänner.
När blev du fotad senast: Söndags, mamma smygfotade när jag sov.
Hur känner du dig nu: Uttråkad?
Kan du laga mat: Ja det kan jag väl. Med recept så ;D
Vad pluggar du: Inget och har ingen aning om vad jag ska plugga heller.
Vad tycker du om fötter: Tycker inget speciellt, men det finns ju vackrare saker.
Är du smart: Går väl att diskutera.
Är du aktiv i skolan: Inte ett dugg fram till 3:an på gymnasiet.
Vad saknar du: Ändrar till längtar, Hultan & Zante.
När grät du senast: Av skrattanfall fär ngn vecka sen.
Var det pinsamt att svara på det: Verkligen!
Hade du en bra kväll igår: Den var vardaglig.
Din favoritfdryck på morgonen:  Juice.
Vad ska du göra i sommar: Hultan, Zakhyntos, Skägården.
Är du nöjd med ditt liv: Till och från.
Vad vill du jobba som: Klurar på den... Men kommer inte fram till ngt.
Har du tråkigt just nu: Hade inte gjort den här listan om jag hade ngt roligare för mig.
Vad gör livet värt att leva: Vänner, familj och allt sånt där.
Vad i livet ångrar du: En hel del.
Är du musikalisk: Alltså, sort of. Men detbetyder inte att jag kan sjunga.
Vad lyssnar du på för musik: Lite allt möjligt, just i detta nu schlager.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Lite av pappa får man väl säga.
Är du trött: Just nu? Njae.
Vad gör du imorgon: Jobbar halvdag, åker till Bredholmen med mina damer över helgen <3

Operation: Om jag blivit opererad? Nej.
Första piercingen: Ögonbrynet...
Första bästa vän: Connie kanske?
Första priset: Skolans rookie i nian typ.
Första sporten du började på: Dans, om det ingår i sport.
Första husdjuret: Kanin.
Första konserten: BSB
Första kärleken: Allra riktiga, Johan.
Kroppsdel: På män? Armar/händer
Sport: Orientering, lätt ;)
Plagg: Klänning
Bok: Har inte läst många böcker i mitt liv, nu läser jag dock Snabba Cash
Just nu: Gör jag denna lista.
Äter du: Inget, vaniljmunk för en stund sen.
Dricker du: Ramlösa.
Ska du: Försöka sova om en stund.
Lyssnar du på: Semifinalen i schlagern
Väntar du på: Morgondagen
Tittar du på: Datorn
Har på du på dig: Underkläder, mjukisar, linne
Vad du föredrar på motsatta könet:
Läppar eller ögon:
Ögon.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Armar.
Busig eller lydig: Busig.
Har du någonsin:
Brutit ett ben:
Nej.
Rymt hemifrån: Ja.
Röntgats: Nej.
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.
Tror du på:
Gud:
Nej.
Mirakel: Njae.
Aliens: haha, jag tror på ET.
Magi: Njae.
Tomten: Klart.
Kyssas på första träffen: Ja.
Sex på första träffen: Ja...

 Tack och hej sålänge...

the day

Ledig idag igen, skönt men inte så bra för ekonomin. Hade det funnits jobb hade jag jobbat. Men istället blir det till att snart åka till Huddinge för att möta damerna och storhandla all mat och dricka inför helgen, imorgon bär det ju av till skärgårdspärlan. Det känns inte som samma sak längre, men det blir nog bra. Hoppas att vi har vädret med oss också så man kanske kan sola. Annars får vi väl mysa med filtar och cider på bryggan eller på den mysiga verandan med lite infravärme.

Senare kommer syster på middag och då ska jag fortsätta vara plumpmaster.

Dags att göra ordning sig kanske, Barrsveden diggar inte när jag är sen.

:O

Hela grejen känns just nu så förstorad och jag har också en del i det, säger inget annat. Men man tänkte ju från början att det inte borde vara så jävla svårt att styra upp något någon gång, inte minst när man planerat det i god tid innan. Nu känns det bara tråkigt och vissa saker förvånande. Men det är skit samma, ska nog inte göra det större än vad det blivit just nu känner jag. Känns bara så jävla trist!

Det blir en helg på Bredis ändå. Det blir visserligen bara jag, Joanna, Barris och Malin. Men det är iofs inte så bara. Det kommer bli supermysigt. Eller är det någon annan som är sugen på att följa med kanske?
;)

Har varit ledig idag, sov ut för det kändes det som att det var länge sen jag gjorde. Sen blev det en tripp till Nacka och nu är jag hemma igen. Inga planer på schemat, Joanna och Calle försöker styra ngt men jag blir nog bara hemma framför DH.

I övrigt känner jag mig rätt splittrad och vet inte riktigt vad jag tänker. Men varför tänker jag inte dela med mig av denna gång...


NÅGRA RADER

Det är väl på tiden att man knåpar ihop något. Jag har verkligen inte haft lust att skriva, tappat lite. Men kände att om jag inte skriver nått nu kan jag lika gärna ta bort den och så tråkig ska jag inte vara.

Whats new? Egentligen inget speciellt... Förra helgen var det 90's och Lino, som vanligt. Jobbat hela veckan och i fredags var det lugnt med bio, belive it or not! Behövdes verkligen. Behövs egentligen en vit månad eller kanske t.o.m ett vitt år... NOT! Igår blev det alkohol med bl.a ridshower och sköna kommentarer hemma hos Barrsveden för att vid ett snåret åka till Fellwos. Inte riktigt vårt typ av ställe nu för tiden, men det slutade ändå rätt bra...

Jobb imorgon och resten av veckan fram till fredag hoppas jag. Sen bär det av till Bredholmen med järngänget, alla sex tjejer, förhoppningsvis! En helg med grillning, vin, bad, bastu och förhoppningsvis sol. Ska verkligen bli skitmysigt! Helgen efter det hamnar vi i juni. Sjukt vad tiden går...

Det får va allt för denna gång.
Eller en sak till.. Jag mår ganska bra!



<3

CRAZY DAYS!

Det går knappt att förklara senaste dagarna. I princip 24/7 med vännerna, alkohol, grillning, skratt och mycket mer. 

Nu sitter vi här återigen, i Joannas pärons villa för fjärde dagen irad. Norskan spirar, Malin porrar sig, Barris fnittrar och vill feck fua, Joanna spekulerar "Ola's" sms och cencurs fuktiga Goff hänger på en mopp på verandan. Vi har ingen aning om vad som händer ikväll, men det bir garanterat en kväll minst som alla andra. Det känns som en sista dag på semestern så vi tänker inte däcka i första taget! Nu är det några på väg mot Skogsvägen och man vet aldrig hur denna kväll kommer sluta.

Det är ångest att det är söndag imorgon...
Men något som får oss tänka positivt är att nästa söndag är det visning på en villa, en fett najs villa, i Älvsjö som förhoppningsvis kommer säljas till Joanna. Där kommer kollektivet vilket innehåller mig, Joanna, Barris & Malin ha grymt många sköna kvällar. Hoppas, hoppas, hoppas!!! Det kan faktiskt inte hända ngt bättre i mitt liv just nu än att vi fyra flyttar ihop <3 I en villa som dessutom har pool ;)

Nu ropar dom på mig, det är ju schlager!