VS.

Jag gillar kontrasten mellan paketet jag hämtade ut och de sakerna jag handlade. Fettförbränningstabletter och en shaker och havrebollsingredienser går väl inte riktigt hand i hand. Hemligheten bakom sakerna till höger på bilden är att det är min bakvecka till det så kallade fredagsmyset på jobbet och eftersom de flesta köper något färdigt tänkte jag slå på stort och baka till mina kollegor, samla på mig lite fler guldstjärnor så att säga. Baka är väl inget jag sysslar med alltför ofta så om någon frivillig känner för det så är det bak på Bränningevägen imorgon kväll. Självfallet bjuds det på en kaloribomb samt en kopp kaffe nu när jag handlat hem det också för första gången.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback