TVÅ STOPP

Det blev middag och en hel del vin i Sandras nya lägenhet i Hökarängen med Tess och Joanna igår, mycket mycket trevligt. Vid ett snåret åkte otippat nog jag och Joanna in mot stan med Harry B som mål. Där gick det inte att jämföra draget på helgerna. Men det blev lite whiskey, öl och snack med några halvskumma dudes. Vid stängning blev det lite fyllemat och otippat nog igen en taxi hem. Joanna behövde inte säga mer än "två stopp" innan chauffören visste exakt vilka två stopp det var. Jag håller med chauffören om att Joanna borde få ngt slags stammiskort hos taxi kurir.

Vakande upp imorse med en igensvullen hals och lite feber. Somande om och vaknade vid sex igen. Har fått i mig lite mat och tagit en dusch men nu ligger jag nerbäddad igen. Eftersom jag nu ska jobba fyra dagar så måste jag sova bort febern, inte okej att bli sjuk och sjukanmäla sig. Måste bara lyssna lite mer på den
här innan jag stänger av. Och kanske spela lite bubbletown. Och hoppas på att grannen sänker sin musik som skakar väggarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback