THERE AINT NO REASON THINGS ARE THIS WAY

Veckan har som alla andra flugit iväg. Den förra helgen var som sagt jävligt värd, ett av toppnöjena var att träffa min halvbror David. Är detta den första bilden som är tagna på oss ihop? Förmodligen. Innan i lördags hade jag kunnat säga att vi aldrig träffas, men det ska vi försöka ändra på! Nästa gång är det jag som testar på festandet i Vetlanda. Sen ska vi ju rocka loss på Hultsfred också. För övrigt till er alla som är svaga för killar som kan spela gitarr och sjunga så skulle ni smälta lite när han gjorde det!




















Det har blivit lite utav en tradition att torsdag var femte vecka släcka ner, tända massa ljus, sippra på ett glas rött, lyssna på musik och bara njuta. Långledighet it is.
Ain't no reason spelas flitigt, tips från herrn på bilden.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det är nåt speciellt med killar och gitarrer...

Postat av: Garbo

Grymt bra låt! Vin imorgon, inga undanflykter :P

2010-03-05 @ 02:40:10
URL: http://joan.webblogg.se/
Postat av: Louise

Mickis; garanterat..



Garbo; Skulle jag banga? Du känner väl mig!

2010-03-05 @ 09:09:41
URL: http://lolls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback