DAILY REPORT

Det är fan inte okej att vara förkyld nu såhär innan resan när jag känner pepp inför träningen. Tyvärr så känner jag mig helt slut, ingen energi kvar efter ett arbetspass. Bara en jävla massa snor.

Ligger på soffan och försöker hålla mig vaken, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Känns som att jag måste vara vaken ett par timmar till i alla fall. Man kanske skulle ta sig upp till Ica och hämta ut paketet som jag glömde hämta på vägen hem. Koka lite gröt. Ta sig en dusch. Gör jag dessa saker väldigt sakta kanske klockan har blivit så pass mycket att det känns okej att gå och lägga sig. Jo, så får det nog bli. 

Fy fan vad ospännande inlägg jag kommer med, men det blir inte roligare än såhär just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback