TRÖTTHET

Nog för att jag är en väldigt morgontrött människa, men jag försover mig aldrig. Kan nog räkna på en hand de antal gångerna det hänt under mitt liv. Imorse vaknade jag av att en kollega ringde, blev lite smått förvirrad tills jag insåg anledningen till varför hon ringde. Jag hade börjat för tio minuter sen, vaknade alltså 7.40 när jag vanligtvis brukar vara på jobbet 7.10. Med andra ord försov jag mig nästan två timmar. Hur jag inte kan ha vaknat av mina tre alarm är ett mysterium, men kort och gott tror jag att jag får för lite sömn nu för tiden och min kropp kanske ville säga det till mig. Detta tog jag igen genom att sova när jag kom hem tills för en timme sen och nu ska jag sova igen. Och förhoppningsvis komma i tid imorgon så att inte hela dagen blir upfuckad.










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback