ÄNNU EN MIDSOMMAR

Midsommar för tredje året irad ute på Nämdö blev som förväntat lyckat. Bortsett från att jag låg och mådde som en påse skit halva lördagen. Men på fredagen var det sill-lunch med nubbevisor, dans runt stången med rekordmycket folk, jordgubbsfika, tipsrunda och massa lekar som bland annat strutfotboll, gubbgång och norsk fylla, grillning, musik och dans på ängen i partytälet tills natt blev dag och ett tradionellt midsommardopp vid sexsnåret. Därefter är det dock lite suddigt, men något som har gett mig ett sjukt stort blåmärke har jag uppenbarligen gjort. När man började bli lite människa igen på lördagen var det tacosmiddag och sen lite vin nere vid havet med härligt sällskap. Rekord i myggbett har jag också fått den här helgen. Ungefär femtio stycken för att vara exakt. Allt från prickar till bölder.

Det må inte synas så bra, men stort är det och ont gör det.



Bjuder på lite myggätna ben också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback