VIN & VIN

Jag tänkte faktiskt chocka med ett videoinlägg, men det sket sig med uppladdingen så det får bli en annan gång.

Kvällen igår blev lugn, Joanna kom förbi på ett glas vin men va pga lite tråkiga nyheter tvungen att åka hem igen. Hon och Sandra bytte av varandra och hon stannade på lite vin i ett par timmar. Sen blev det sängen och med tanke på att jag skulle upp och iväg till min älskade pappa idag är jag glad att det inte blev mer än så igår. Spenderade närmare fyra timmar med pappa sen var det hem till soffan. Nu sitter jag med med mitt rödvin och väntar på besked om vart det bär av ikväll. Joanna skulle ha kommmit men hör och häpna, hon var för trött. Men det ordnar alltid upp sig i slutändan och nu börjar det ordna upp sig på riktigt för snart är det vinet som talar.

För tillfället blir det inte intressantare än så. Vi hörs och de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback