FREDAG

Jag har mått illa sen jag gick upp imorse och har i princip bara väntat på att magsjukan som går på jobbet ska bryta ut. Men eftersom det inte kommit upp något så antar jag att det är något annat. Trots illamåendet sipprar jag i mig lite drostdy-hof och försöker känna efter om det lutar åt sängen eller utgång. Jag vet att det mest rätta vore att stanna hemma, men å andra sidan är jag inne i mina jobba-varanann-helg veckor och då vill man ju få ut så mycket som möljligt av helgerna man är ledig.

Jaha, nehe, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: lolo

Blev det utgång?

Ska du också börja läsa nu när Joanna kommer att läsa till lärare.....

2010-01-12 @ 09:43:17
Postat av: Anonym

Det blev utgång!



Nej jag har inga planer på det just nu, blir kvar på hemtjänsten ett tag.

2010-01-13 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback