VELIG

Jag brukar ha någon slags syssla planerad för mina lediga dagar men idag har jag inte en enda. Var förmodligen av den anledningen jag sov till tolv. Jag känner mig orkeslös men samtidigt rastlös. Borde gå ner och boka tvättstugan, men det orkar jag inte just nu. Borde träna men skyller på värken jag har sen gårdagens träningspass. Eller så åker jag bara och tränar. Eller går ut på en powerwalk i vårt kära vinterland. Eller så börjar jag med att gå och boka tvättstuga. Eller så hämtar jag täcket och slår på tv:en. Eller så? Känner ett uns velighet. Även ett uns likgiltighet, skulle lika gärna kunna ligga på soffan hela dagen och inte ens gå ut med sopppåsen.

Det är ingen bra dag det här. Av okänd anledning kan jag inte riktigt koppla av. Hade jag kunnat hade jag åkt till pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan alltid komma till mig ;)

2010-02-24 @ 13:45:48
Postat av: Louise

och du är vem då?

2010-02-24 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback