UPDATE

Snabb summering av helgen som gick; fredagen började riktigt trevligt men slutade riktigt otrevligt. Lördagen började riktigt trevligt och slutade likaså. Söndagen var dock en ångestladdad dag utan någon vidare anledning. Veckan har sett ut som dom brukar göra nu för tiden, lite jobb och lite träning. Va på boxning i tisdags vilket va grymt jobbigt men också grymt kul. Idag har jag varit ledig, kan ju låta skönt och det har det varit också, sov tolv timmar inatt. Mindre skönt att anledningen till varför man är ledig är för att det är dags att jobba helg. Men jag antar att jag inte ska gnälla, för snart kanske jag inte har ett jobb överhuvutaget. Ja, mina 2½ år med kärringarna kanske snart är över. Någon som har ett jobb över? Jag hoppas dock innerligt att jag får vara kvar, annars kan det bli jobbigt att sitta med lägenhet, räkningar och en resa till thailand. På tal om thailand var jag förbi mamma idag och hon hade köpt en thailandspresent som hon så fint kallade det. En klänning var det. En mycket tjusig klänning. Tub, tajt, muskort, fina kulörer- precis min kopp.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Snacka om Louise-klänning! Det gjorde hon bra Ewa :)

Postat av: annie

Haha, älskar att du kallar den "muskort"! Fan vad fin den var! :)

2010-02-05 @ 05:16:56
URL: http://hawaii.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad gullig hon är vår mamma :)

2010-02-05 @ 11:02:08
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback