QUICKGUARD

Läste precis på en tjejs blogg att UF mässan ägde rum igår. Då slog det mig att det är fyra år sen vi stod där och tog emot pris. Fyra fucking år. Det är helt sinnessjukt hur snabbt tiden går. Här går man och gnäller över att det är lite mer än en månad kvar till semester och thailand, men innan jag vet av det sitter jag väl och beklagar mig över att den resan är slut. Jag minns hur lyckliga vi va. Hur mycket tid och energi vi la ner på det företaget för att sedan gå ut och göra Stureplan minst tre dagar i veckan. Vi hade alltid något att fira. Vi vann första pris i Bästa affärsplan i Stockholm och ja jävlar där snackar vi glädjetårar. Jag har sagt det många gånger förut och jag säger det igen, det är den roligaste tiden i mitt liv och jag kommer alltid att minnas den. Precis som den här alltid kommer att påminna om sista terminen på gymnasiet.

















Kommentarer
Postat av: Simon

Dårar.

2010-02-24 @ 22:25:48
Postat av: Balazs

Priset gavs ju till er av ren välgörenhet. Skandal.

2010-02-25 @ 00:37:43
Postat av: Louise

haha det är ni som är dårar! fucking avundsjuka jävlar!

2010-02-25 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback