NEJ, JAG ÄR INTE BITTER

Blodpudding, bacon, lingon, rödvin, naturgodis och tjuvkik på DH. Det blir inte mer spännande än så en fredag som denna. En fredag veckan innan lön, en fredagkväll innan det är dags för jobb imorgon bitti. "Det kunde ha varit värre" har varit min motivation idag. Jag måste tänka så när jag går ute i det här äckliga jävla vädret hela dagen så att jag inte slänger mig i en snödriva och skriker och gråter. Fy fan, fy fan, fy fan vad less jag är. Jag vet att vi alla är det men jag tycker lite extra synd om mig själv som faktiskt traskar runt i skiten även när jag jobbar.

Jag älskar att den
här kommer på min oldiesplaylist just när jag skriver om hur deprimerande det här vädret är. Det är som att någon hörde mig och ville plåga mig lite lite till. Och om jag vill bli yttligare lite bitter kan jag ju tänka på Joanna som i detta nu sitter på ett plan på väg mot +35c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback