LIGHTNING CRASHES

Det var ju dumt av mig att ens ha en liten förhoppning om att tunnelbanan skulle gå imorgon uppenbarligen. Då är det väl bara hoppas på ersättningsbussarna. På det ska jag tydligen ut och börja jobba lite tidigare imorgon och då ställer jag mig ju frågan när jag skulle behöva gå hemifrån för att vara säker på att komma i tid. Men jag satsar nog på att gå senast 06.30 vilket är ungefär då jag brukar gå, får försöka slänga i mig min gröt hemma istället. Tidigare än så är det ju inte mänskligt att bege sig ut. Inte ens så tidigt är egentligen mänskligt. Wish me och resten av alla kollektivtrafikåkare good luck imorgon då.

Nu blir det lite bubble town. Jag är fast och mina tummar börjar ta stryk. Level 5-1 it is.

Jag fortsätter dela med mig av lite sköna dängor
Rock Feast – You Shook Me All Night Long
Live – Lightning Crashes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback