KVÄLLSTANKE

Sitter här med ett glas rött. Just nu är det jag och Håkan. Hellström förstås. Funderar över min nästa tatuering. Och näst nästa. Och näst näst nästa. Jag är helt inne på att tatuera hela ena underarmen. Eller är det bara något jag har fått för mig för att jag tycker det är ruskigt snyggt på andra? Sen om det kommer bli så är en annan femma, först och främst ska jag väl ta och börja någonstans. Det är snart fyra respektive tre år sen jag gjorde dom jag har. Det är på tiden nu. Det är på tiden att göra något riktigt värt.







































Kommentarer
Postat av: Balazs

Vad blir det för tatuering?

"Lollo"

"Törnberg"

"Mellannamn"

"Födelsedatum"



NEJ JAG VET! Ditt namn i kinesiska tecken?

2010-02-16 @ 00:10:01
Postat av: Joanna

Hahaha idiot-balazs!

Postat av: Louise

han är så jävla kaxig den där balazs, en dag slår det tillbaka!

2010-02-16 @ 20:16:40
URL: http://lolls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback