JAG & KEPSEN

Näst senaste gången vi var hos Calle snodde vi med oss solglasögon som vi lyckades roas oss själva med hela vägen hem. Extra roligt tyckte vi att det var när vår taxi blev stoppad av polisen och i baksätet sitter tre finttrande tjejer med solglasögon en vinternatt. Nu senast blev han av med ett par andra glasögon samt en kepa. Kepsen satt på mitt huvud från det att jag fann den tills det att jag ramlade innnför dörren. Jag tog inte ens av mig den när jag åkte bussen hem själv. Tacka vet jag att jag tydligen var så pass med att jag åtminstone la glajjerna i fickan. Och självklart som alla andra gånger när jag kommer hem i dimman så har jag dokumenterat.

 


Kommentarer
Postat av: Joanna

Glajjer i ena fickan och en bakelse i den andra eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback