JAG DOG FÖR EN STUND

Nu har jag flängt runt och inte suttit stilla i mer än 5 minuter sen klockan tolv ungefär, studsat runt till rocklåtar och gjort som jag skrev, nytta. Tog mig nyss en lång dusch och det kändes ungefär som att all min enegri spolades ner i brunnen. Så nu har jag lagt mig på soffan med lite John Mayer och Erik Linder och samlar krafter igen. Inom en timme kommer Joanna och Barris och hämtar mig (told you so, lyxigt att ha vänner med körkort, vad ska jag med det till?) så det börjar väl bli dags att packa ihop. Eftersom vi som vanligt inte vet vad det ska bli av denna kväll så vet jag inte heller vad jag ska köra på för outfit. Därför drar jag mig för att gå härifrån soffan och öppna garderoben. Jeans eller klänning, converse eller klackar... Ja, ni hajar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback