HYN SÄGER IFRÅN

Tröttheten tog över hela min dag. Hela mig. Kvällen som började på Oh Darling! och forsatte på Malmen för att avslutas på Labbet satte sina spår i mig på både gott och ont såhär dagarna efter. Den innehöll mycket smått och gott men framförallt en drink för mycket. Nu ska jag ta ikapp lite sömn. Delvis för att jag helt enkelt behöver sömnen men också för att min haka försöker säga mig att jag lever osunt, eller något i den stilen? Det är inte okej med dessa attacker. Jag sitter här och blir hög på Tea Tree Oil som jag nyligen duddat på mina finska vänner. Oljan ska vara bra, men jävlar i min låda vad äckligt och starkt den luktar. Hoppas det är värt denna stank.




"Om du skulle trycka upp mig i ett mörkt hörn
så skulle jag inte kunna säga ett enda litet
kom och hjälp mig till försvar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback