Min tanke var att efter vattengy

0-1f53d524580d194f2fc7fbccc64f2c50.png

Kolla varifrån!

Min tanke var att efter vattengympan (som för övrigt var över förväntningarna) åka hem till en tom lägenhet, laga mat, njuta av ensamheten och sova tidigt. Mina vänner har dock en bra övervakningsförmåga och har fått med mig till söder på ett glas eller två. Lätt att tjata när dom är lediga imorgon och en annan inte är det! Så nu slänger jag ihop middag, fläskfilé och bönor i tomatsås. Värsta lyx... Mest för att jag måste ha matlåda imorgon dessa fattiga dagar. Nu ska jag höja volymen, ta en öl och försöka koppla bort att det är jobb imorgon.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahah övervakningsförmåga!

Postat av: Louise

hahaha

övertalningsförmåga ska det ju självklart stå :D

2009-05-21 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback