lägesrapport

Det var länge sen det tog emot att gå upp så mycket som det gjorde imorse. Hörde regnet mot fönstret när alarmet väckte mig strax innan sex efter för få timmars sömn. Men det var bara rycka sig i kragen och väl på jobbet gick dagen ganska smärtfritt förbi. Tanken var att grilla och dricka ett par öl hemma hos en kollega, men med tanke på sömnbristen hela denna vecka var jag helt död och åka hem och sova lockade mer. Så det var precis det jag gjorde. Hade kunnat sova tills imorgon men jag tog mig upp och lagade middag till mig själv, inte sådär överdrivet roligt men det är ju bara vänja sig med det när man snart bor själv. Nu kikar jag lite smått på tv men tänker snart krypa ner och drömma mig bort till sommaren och allt som komma skall. Redan nästa helg inleder vi sommaren och årets första helg på pärlan Bredholmen. Sen har vi ju snart självaste flytten, midsommar, peace and love, roadtrip, Nämdö med mera. Här ska det inte deppas. Det gör det visserligen inte heller. Jag är förvånad över att jag redan idag kan vara helt ensam och må helt okej. Kan t.o.m lyssna på favvortien dreaming of you utan att tycka att det är speciellt jobbigt. Annars är jag en såndär känslig tönt som får ont i magen av låtar och skiter gärna i att lyssna på musik när jag mår dåligt. Trots att det självklart känns lättare när man sysselsätter sig på ngt vis eller bara hänger med sina vänner så är det säkert bra att bearbeta känslor och ensamheten på detta sätt också. Helt själv hemma en lördagkväll.




Snarare;
"I still want you but,
I dont need you now"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback