good fucking night

Trots en halvtrist dag på arbetet har denna dag försvunnit snabbare än kvickt. Det skulle egentligen ha varit middag här hemma ikväll men av olika anledningar blev det inte av. Istället hann jag inte mer än att komma innanför dörren innan jag följde med T n' D till Kungens Kurva på olika uppdrag. Landade hemma igen någon gång strax innan halv tio och sen dess har jag inte hunnit göra mer än att duscha och slå mig själv i pannan ungefär. Mer kommer jag inte göra heller. Ska gräva ner mig under täcket för några timmar. Hade jag fått välja hade jag legat där tills allt är i balans igen. Men det är bara rycka sig i kragen för värre har man ju varit med om - och snart får det vara nog.

Det är när man är ensam och inte sysselsätter sig man blir påmind om varför man försöker vara just sysselsatt hela tiden. This sucks.

 
  

Kommentarer
Postat av: annie

Jag hoppas att det känns bättre snart lillan! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback