SÅ var det mars

Helgen som denna gång började redan i torsdags har varit mycket bra. Dock för mycket alkohol och för lite kläder i kylan och för lite M. I torsdags åt jag, Joanna & Johanna en god middag och tömde en dunk rödvin. Vaknade lagom pigg på fredagen och åkte in till staden för några timmars shopping. Hem en snabbvisit, tillbaka till Joanna och middag denna gång med Joanna & Barris. Cosmopolitans, jenga-light och lite senare på väg mot 90's. Drinkar och dans till stängning. Vinglade hem och däckade snabbare än kvickt. När jag vaknade till liv i lördags insåg jag snabbt att jag hade glömt att ta ut linserna innan jag somnade. I ren panik åkte dom ut ur ögonen och tårarna sprutade eftersom att jag knappt såg ngt. Jag fick för mig att jag inte skulle få tillbaka min syn. Men efter cirka tre timmar var ögonen återställda, tack och lov. Efter lite gurka och cleareyes såg jag både normalt och såg normal ut. Vid sex anlände jag, Johanna och Barris till Joannas mamma & Crippas hus- för Crippa fyllde 50! En trevlig överaskningstillställning med buffé, schlager, utomhusjacuzzi. Calle och Ted kom även och joinade. Vid tvåsnåret begav sig jag & grabbarna till Lino och deras sista kväll ever, medans de andra åkte hem. Förutom att det försvann en del pengar och att jag bråkade med en idiot till bartender så var det en toppenkväll. Ramlade in hemma efter sex någong gång. Sov några timmar och tog mig hem till Joanna för lite söndagsmys. Fick i mig både pizza och kladdkaka. Det här med helgens klädval i kylan straffades man dock för när man vaknade upp sjuk imorse. Du skulle lyssnat på mig, sade mamma.

Den här helgen har med andra ord innehållt lite av varje, gott och blandat. Har dock saknat han som tar upp mina tankar dagarna i ända... Och nu får jag sakna honom lite till med tanke på att han har flytt sin kos till Sälen. Men den som väntar på något gott!

Nu är det Mars och ni vet ju vad det innebär? Den vita månanden har börjat... Eller åtminstone den äggskal/gräddvita. Känns inte som att det är tillåtet att gå på finalen av melodifestivalen helt vit. Men den här månanden ska åtminstone bli den lugnaste på länge.

Kommentarer
Postat av: jobo

Äggskal! Sköna du!

<3

Postat av: annie

Åh tack! :D

Tror du ni kommer lyckas med en hel vit månad? Ni kan ju inspireras av mig haha.. gammal

2009-03-03 @ 05:16:34
URL: http://lillaannie.se
Postat av: Louise

Nja inte helt vit, men förhoppningsvis äggskal som sagt ;D

2009-03-03 @ 12:13:58
Postat av: lolo

Var det inte en vit månad eller kan ni inte låta bli att dricka...

2009-03-03 @ 14:25:40
Postat av: Louise

Tanken var att den skulle vara helt vit, men vi får se helt enkelt. Finns tillställningar vi ska på där det känns tråkigt att inte kunna ta sig ett glas vin.

2009-03-03 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback