the f word

Vänner, bekanta, främlingar. Hur underbart är det inte att det är fredag imorgon? Inte nog med att jag redan går på moln så blir det ett yttligare lyckorus av tanken.

På sidan av detta lyckorus är jag trött. Trött av för lite sömn och trött efter gymet. Jag har visserligen tränat en del senaste månaderna men det har varit kondition. Idag hade jag M med mig som lite utav en personlig tränare och körde ett styrkepass. Jag är inte stark, men jag trodde fan jag var starkare. Nåväl, jobbigt men som vanligt skönt såhär efteråt. Måste nog ta och fortsätta lite i dom banorna, kan ju inte gå runt och tro att jag är stark när jag i själva verkat är en klenis. Skärpning Louise, pumpa Louise.

Dags för sömn. När vi vaknar är det fredag. Fredag utan vin. Utan öl. Utan drinkar.

Vit fredag. Värdelöst. Men fortfarande fredag.

Njut av både sång & video. Bra grejer.


Kommentarer
Postat av: Syster

En vit fredag är inte värdelöst syster :)Det är skönt! Tänkt vad bra du kommer att må imorgon när du vaknar upp, bara den känslan är nästan värt det, visst?



Älskar du.

2009-03-13 @ 06:47:40
Postat av: Sandra

ÅÅÅH Luiz, det där är en av mina favoritlåtar just nu ju :) visst är den underbar?!

2009-03-13 @ 08:31:21
Postat av: Louise

ja den är amazing :)

2009-03-13 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback