some of this, some of that

Dagen till ära började med rensning och städning bland mitt kaos i klädlådorna. Man skulle kunna påstå att jag har brist på utrymme för mina saker. Men mor min tjatar gång på gång att jag ska städa undan mina kläder som ligger överallt, då slutar det med att jag trycker ner allt i lådorna och när jag nästa gång ska hitta ett plagg river jag upp allting och stänger sedan igen lådan, oftast med ngt hängades utanför den. Idag hade jag dock ett brightmoment när jag väl höll på där och tog mig i kragen, lite åkte ner i en påse som jag inte ska ha kvar och lite åker ner i källaren. Detta resulterade i lite mer plats. Vet dock att ett måste i mitt nästa boende är bra utrymme för mina kläder. Det har det varit brist på i mitt förra hem och även i detta- men inte i nästa.

Fortsatte dagen på Castello med en foccacia like the good ol' days. Ägaren fick fint in att det var länge sen vi var där och frågade om vi hade gått ut skolan. Det var bara tre år sen, men det är lugnt kompis! Vidare till Högdalen för en solning, sprang in i exet (för tredje gången på 2 veckor btw) och utbytte några meningar. Man blir lite småsugen på att berätta vad jag gjort i svängarna på senaste tiden, men av en viss anledning så kommer det inte på tal.

Nu är det laxdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback