NOT ON TOP



Bilden säger ganska mycket om mig idag känns det som. Jag har pinats i kyla och isvindar hela dagen då jackvalet var åt helvete och jag går ute mycket i mitt jobb. Detta har i sin tur gjort att jag gått runt och varit irriterad och på allmänt dåligt humör. På bättre humör blir man knappast av trötthet och huvudvärk. Sket i gymet, fick dåligt samvete över min lathet när jag väl satte mig på t-banan på väg hem. Vägde dock upp det med ett litet pass hemma. För hemma var det varmt och skönt. I Farsta blåste det och då vill man ingen annanstans än hem efter 8 timmars jobb och kyla.

Imorgon tar vi nya tag. Varm jacka, glada miner, gympass.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja snacka om att det var skitkallt igår!

Postat av: lolo

uppdatera....

2009-03-29 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback