kvällen till ära..


..är det jag, min soulmate och ramlösa.

Kommentarer
Postat av: lolo

ramlösa det är inte vodka då......eller hur går det igelkotten med vita månaden...

2009-03-07 @ 23:54:22
Postat av: Louise

hade det varit vodka hade jag inte skrivit att det var ramlösa. känns ganska svårt att inte känna skillnad på vodka o ramlösa. änsålänge går det som det ska, tackar som frågar.

2009-03-08 @ 00:28:57
Postat av: Therese

Jag blir så stolt över din min syster :) Från vodka till Ramlösa är ett stort steg att ta.. Din kropp behöver det också ju. Har du testat Ramlösa Mango? Är nyfiken på den..

Postat av: lolo

Om du gillar Mango giillar du ramlösa mango....den är jättegod....





Hur blir det sedan du hade någon tillställning som ni skulle gå på där ni inte kunde säga nej till alkoholen(vinet)....

2009-03-08 @ 08:26:30
Postat av: annie

vad duktiga ni är som har en vit månad!

ramlösa mango är sjukt god! :D



puss!

2009-03-08 @ 11:54:59
URL: http://lillaannie.se
Postat av: Louise

Tessires, ja jag har testat ramlösa mango. Den får tio av tio! Jättegod.



Lolo, nästa helg ska vi till globen på finalen av melodifestivalen och då kommer det förmodligen bli äggskal.

2009-03-08 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback