hejdå helg

Cirka en kvart kvar på helgen som sedan övergår till måndag och en ny vecka. En vecka som kommer innehålla mycket jobb för min del. Men va fan, har man annat trevligt i vardagen så går det lite lättare trots allt.

Helgen har varit bra. Mycket bra. Barhäng vidare till oplanerad gk-visit, fylla, mys, spontan träff hemma hos pappa och så lite mera mys. Avslutningsvis familjemiddag här ikväll. Jag har ju blivit bortskämd med det bästa sällskapet dynget runt sen i fredags så att lägga sig nu känns lite ensamt. Men det kan ju vara skönt att sakna lite också.

Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: lolo

Du har fått svar på frågorna...men ingen reaktion...endast Joanna svarar...



Är den nya en gammal bekant eller...



Vad jobbar du själv med...och varför just med detta...

2009-03-23 @ 20:29:40
Postat av: Louise

Vad får dig att tro att det är en gammal bekant?

Men ja, så är det på sätt och vis.



Jag jobbar som vårdbiträde inom hemtjänsten.

För att jag började som extra, fastnade och nu trivs jag tills jag kommer på vad jag vill göra resten av livet.

2009-03-24 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback