BRR.

Efter en helg innehållande mest arbete, nykterhet, vänsällskap och mansällskap har jag idag avnjutit en ledig dag. När jag la mig för att sova igår tänkte jag att det skulle bli trevligt att få sätta på sig en lite tunnare jacka samt tygskor för att träffa två av mina damer för en lunch idag. Men till min och alla andras stora besvikelse fick man ju tji av den tanken. Det var bara ta på sig den tunga dunjackan och stövlar och traska ut i vintern. Fy fan är allt jag har att säga om detta väder. Jag skulle göra mycket för att vara i Thailand igen. Väldigt mycket. Men nu är det väl bara infinna sig i att man är i Sverige och kommer inte få värme på ett tag.

Det är åtminstone tur att man har annat som väger upp vardagen och värmer en inombords..

Kommentarer
Postat av: lolo

Har du lagt din " bildblogg" på is eller...



Ska ni fortsätta eran vita...förlåt...äggvita period efter denna månad...

2009-03-11 @ 14:50:19
Postat av: Louise

min bilddagbok? ja den ligger på is, förmodligen föralltid.



efter mars, nej nej. då kör vi.

2009-03-11 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback