SMÅBAKIS

Innan Johanna begav sig hem igår sa vi att vi skulle upp vid tolv, vi skulle ju inte sova bort hela dagen. Men när jag & Joanna vaknade vid två så insåg vi ganska snabbt att det var i sängen vi skulle hålla oss resten av dagen. Joanna besökte huvudet i toaletten tre gånger och jag knaprade i mig 2 ipren, 3 alvedon, 1 bamyl koffein och 2 zantac i desperat hopp om att min fruktansvärda huvudvärk och halsbränna skulle försvinna. Det är skit man får ta när man väljer att sitta och grogga till halv åtta på morgonen. Kvällen/morgonen avslutades med tårar och disneymusik. En riktigt riktigt trevlig kväll! Vid halv sju idag kom vi upp ur sängen och gick och handlade oss en varsin sallad, som säkerligen hade smakat bättre om man hade varit fräsch, så att säga.

Jag röck mig i kragen och satte mig på buss, tåg och buss för att komma hem till Zinken. Gluttat lite på Let's Dance, men nu är det dags för en dusch och sen sängen. Klockan ringer 05.40 för en dag på arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback