another sunday

Då har ännu en helg snart passerat. Nu är det inte många helger kvar innan tanken med den vita månaden kommer. Hela Mars är tanken. När vi väl bestämde detta var jag motiverad och det kändes helt okej. Såhär några veckor senare när det dessutom bara återstår en helg, så känns det inte lika roligt längre. Frågan är ju om jag måste ha en vit månad, bara för att jag har sagt det? Ingen tvingar mig, men det skulle vara toppen för mig. Samtidigt som... En vit månad - ni hör ju. Fyra helger. Det är många helger det.

Denna helg har inte varit vit, snarare röd. Den har handlat mycket om rödvin. Middag, rödvin, fylla, Magnus, huvudvärk, schlager hos Calle med mera. Den ha nog varit så bra den kan om man ser till att mina damer inte varit tillgängliga. 

 

   
 

Kommentarer
Postat av: annie

Är det han på bilden som är den lycklige? :D Var inte så hemlig nu pullan!

Postat av: Louise

hahaha, nej det är ingen av dom :D

bild på honom får vänta tills vidare ;)

2009-02-23 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback