:O

Hela grejen känns just nu så förstorad och jag har också en del i det, säger inget annat. Men man tänkte ju från början att det inte borde vara så jävla svårt att styra upp något någon gång, inte minst när man planerat det i god tid innan. Nu känns det bara tråkigt och vissa saker förvånande. Men det är skit samma, ska nog inte göra det större än vad det blivit just nu känner jag. Känns bara så jävla trist!

Det blir en helg på Bredis ändå. Det blir visserligen bara jag, Joanna, Barris och Malin. Men det är iofs inte så bara. Det kommer bli supermysigt. Eller är det någon annan som är sugen på att följa med kanske?
;)

Har varit ledig idag, sov ut för det kändes det som att det var länge sen jag gjorde. Sen blev det en tripp till Nacka och nu är jag hemma igen. Inga planer på schemat, Joanna och Calle försöker styra ngt men jag blir nog bara hemma framför DH.

I övrigt känner jag mig rätt splittrad och vet inte riktigt vad jag tänker. Men varför tänker jag inte dela med mig av denna gång...


Kommentarer
Postat av: lolo

Styra upp något? Det låter som Joanna och Calle ska ut och köra?



Ska de ut och röja....



Vad hände med järngänget ?

Har det upphört....det var väl fler som skulle iväg...

Bredis är det ditt ställe?



DH är det favoriten......

2008-05-20 @ 20:26:50
Postat av: Louise

Nej de tänkte bara hitta på ngt.

Ja det va fler, men nu blir det inte alla av lite olika anledningar.

Nej Bredholmen är Joannas skärgårspärla!

2008-05-20 @ 22:08:40
Postat av: lolo

Varför hänger du inte med dem ut i så fall....



Eller är det som med järngänget det blev inget....

2008-05-20 @ 22:15:51
Postat av: Louise

Dom skulle inte ut, dom tänkte göra ngt men det blev inte så.



Lite annorlunda med "järngänget".



Hur ofta kollar du våra bloggar Lolo?

2008-05-20 @ 23:01:45
Postat av: lolo

Inte för att jag förstår det stora intresset för hur ofta jag läser era bloggar.........men ibland så ofta som varje dag .....ibland blir det inte på ett tag...om jag har hittat en annan blogg som ser roligare ut...







2008-05-21 @ 07:33:47
Postat av: Louise

haha ok känns som att du kollar odm flera ggr om dagen, ärligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback