NÅGRA RADER

Det är väl på tiden att man knåpar ihop något. Jag har verkligen inte haft lust att skriva, tappat lite. Men kände att om jag inte skriver nått nu kan jag lika gärna ta bort den och så tråkig ska jag inte vara.

Whats new? Egentligen inget speciellt... Förra helgen var det 90's och Lino, som vanligt. Jobbat hela veckan och i fredags var det lugnt med bio, belive it or not! Behövdes verkligen. Behövs egentligen en vit månad eller kanske t.o.m ett vitt år... NOT! Igår blev det alkohol med bl.a ridshower och sköna kommentarer hemma hos Barrsveden för att vid ett snåret åka till Fellwos. Inte riktigt vårt typ av ställe nu för tiden, men det slutade ändå rätt bra...

Jobb imorgon och resten av veckan fram till fredag hoppas jag. Sen bär det av till Bredholmen med järngänget, alla sex tjejer, förhoppningsvis! En helg med grillning, vin, bad, bastu och förhoppningsvis sol. Ska verkligen bli skitmysigt! Helgen efter det hamnar vi i juni. Sjukt vad tiden går...

Det får va allt för denna gång.
Eller en sak till.. Jag mår ganska bra!



<3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Rolig blogg du har!



NOT!

Postat av: lolo

Vad är det för bild?



2008-05-19 @ 22:27:31
Postat av: Louise

från valborg

2008-05-19 @ 23:20:54
URL: http://lolls.webblogg.se/
Postat av: lolo

Vem är Joannas Junior???

Är det hang-upen hon inte kan släppa eller?



Har du någon hang-up........

2008-05-20 @ 10:03:37
Postat av: Louise

Nej junior och hang-upen är inte samma person.

Näe det skulle jag inte påstå att jag har..

2008-05-20 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback