VS

Började dagen med att pressa i solariet för att sedan åka till Farsta, skulle byta en sak jag köpte igår. Och så går jag där... Med djävulen på ena axeln och ängeln på andra. Jag vet själv att jag borde lägga undan pengar istället för att shoppa mer, mycket med tanke på vad jag lovade pappa igår också. Han betalar min Zante-resa om jag lägger undan pengar så jag har fickpengar samt andra pengar i sommar. Men djävulen säger ju bara att det löser sig, du kan lägga undan nästa månad, då får du lite bättre lön. Jag vet mycket väl att jag borde lyssna på ängeln men ändå går jag som värsta fulingen och bara ignorerar fast hon säger; SLUTA HANLDA, SLUTA HANDLA! Och ni förstår hur det slutar. Kommer hem med 10 mer saker än jag skulle. När fan ska man lära sig?!

Imorgon står det jobb på schemat. Sen hem för att inte vila vilket jag brukar tycka om att göra på fredagar efter jobbet. Men Ivar, Ceasar, Karin, Erik: Icke. För vid sex kommer Johanna och Barris och då är det middag samt alkohol som gäller. Vi börjar tidigt då vi måste vara på 90's i lagom tid om vi ens ska komma in känns det som. Eller in kommer vi väl, men bokstavligt talat så kommer man fan knappt ut! Så jävla mycket folk på det där stället. Men, men med några vodka redbull löser sig det mesta. Då dansar man på även om man får 17 armbågar i ryggen, det är ju bara putta bort dom, så att säga!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Söt babebild där !

Postat av: Sanna

Åh jag har precis samma problem med pengar.. De bara försvinner. Den här månaden har jag varit på banken och tagit ut 2000 i kontanter. Sen ska jag inte använda kortet någonting alls. Är pengarna i mitt kuvert slut så är de.
Vet inte om det kommer funka, men mitt problem är iaf att jag alltid handlar på mitt kort och inte inser hur mkt jag gör av med.
Hoppas att det löser sig för dig!

2008-03-29 @ 21:13:00
Postat av: Malin

Försök tänka att du ska spara till något som du verkligen vill ha så kanske det går bättre! Såg på det där förut men nu lyckas vi spara massa, det kommer med tiden...

Fan vi måste ju verkligen hocka snart!

2008-04-01 @ 11:12:37
URL: http://prestationsangest.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback