SA DU KNUBBIS?

I lördags var det Simons inflyttingsfest som gällde. Jag och damerna satte oss vid femtiden på tåget mot Uppsala fnittriga som aldrig förr och betedde oss som om vi var på väg mot Norrland. Efter 40 minuter var vi framme och kände oss som riktiga turister. Vi hittade Texas longhorn där vi käkade en grymt god middag och började pimpla. Innan vi hann komma fram till Simons lägenhet hade vi hunnit stöta på lite Uppsalafolk, och intrycket var väl inte det bästa. Festen kändes lite stiff som Joanna ville kalla det i början, men artade sig bra. Det absolut bästa skedde dock inte under själva festen utan vid sju på morgonen. Jag säger bara; do the knubb! Jag och Joanna delade soffa och var taskiga mot lilla Barrsveden men vid 8 lyckades vi hålla käften och somna. Vaknade med en skön bakfylla som skrek både pizza och toaletten. Efter några timmars bakismys så drog vi oss mot tåget och Stockholm igen. Simon: We'll be back!

      

Kommentarer
Postat av: camilla

hihi, mm.. helt ensam :) kollade runt lite på lägenheter med bror.. men det var treor runtom stan och så. var alldeles för mkt pengar och han var så oengegerad :P så jag har köpt en egen nu. min pojkvän har köpt en lägenhet i nacka, så han flyttar dit sommaren 2009, så hoppas att han bor med mig tills dess ;) hatar att sova själv och så! men vart i högdalen bor ni? i en tvåa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback