PENGAR ÄR ALLT, ELLER?

Sen sist jag skrev har det varit utgångar, träff med Isabel som varit hemma från Barca, middagar med mina & Mattias päron och väldigt mycket ledighet. Har inte jobbat sen i fredags... Skönt men inte så bra för ekonomin. Idag har jag storstädat hela lägenheten, vilket verkligen behövdes. Därimellan var jag och solade, jag lyckas bli blek igen så fort efter jag solat, fittpigment. Nu väntar jag på att min kycklingfilé ska bli tinad så att jag kan laga mat. Kycklingfilé med wokgrönsaker och lätt creme fraisch tomat & basilika, enkelt och gott! Imorgon är det jobb iaf sen får vi se om det blir utgång. Lite sugen är man ju allt, men med sån ångest som jag har för mina pengar just nu bör jag verkligen inte. Kanske skulle försöka vara duktig och inte följa med. Ikväll ska vi kolla efter resa till Zakhyntos, dags att boka nu om vi vill dit, resorna sinar. Men så kommer man till det igen... pengarna! Jag vill också vara riiiiiiik. Men det är jag inte så nu är det bara ansikta verkligheten, så att säga.

Onsdags på Baba..
     


Kommentarer
Postat av: camilla

tack :) grattis till er 16 månaders idag då ;) hoppas att ni också får en mysig kväll tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback