FRAMTID

Jag längtar. Jag längtar efter värme och sol. Vår och sommar. Picknick och uteserveringar. I sommar blir det förhoppningsvis Hultsfred till att börja med, Midsommar på Bredholmen <3, Zakhyntos, Nämdö och en tripp till västkusten med älskling. Det skulle verkligen vara en perfekt sommar... Hoppas allt blir av. Känner dock att jag skulle behöva vinna en miljon eller två, men det orkas inte tänkas på.

Sen efter sommaren kanske man skulle ta och ta tag i livet, pluggandet och framtiden? Börjar få ångest, på riktigt.

image472

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fan vad jag älskar den här bilden! Sommar!

Postat av: camilla

kan tänka mig det :) dock tror jag att jag skulle dö av att bo "heltid" med min pojkvän i en etta ;P haha. går säekrt ett tag :D min är stor, 46 kvadrat :)

2008-03-18 @ 17:24:08
URL: http://metrobloggen.se/millsan
Postat av: Fanny

åh man vill ju bara ha sommar när man ser det där! :D

2008-03-24 @ 18:34:07
URL: http://fannu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback