I wanna know what Im thinking what Im feeling

Ledig första dagen efter många dagars jobb. Skönt, men samtidigt en rastlöshetskänsla. Har inte fått mycket vettigt gjort idag förutom att i princip ge mig själv ännu mer ångest, snart börjar jag nästan skratta åt mig själv. Det här funkar ju inte. Jag vet ju det så väl, ändå tar jag mig inte samman.

Vet inte riktigt hur jag ska fortsätta fördriva den här dagen. Jossan & Johanna ska till F12 ikväll och jag måste säga att det lockar en del. Då sitter den lilla ängeln på ena axeln och säger att jag måste ta det lugnt, spara mina pengar och att jag jobbar imorgon. Djävulen säger att jag mår bättre för stunden om jag går ut och roar mig lite. Ett alternativ är ju att frösken Barrsveden kommer hit och sällskapar med mig ikväll, men dissaren har inte svarat på mitt mess än. Sen har vi ju ett tredje alternativ, syster min tre stationer bort. Det fjärde och det jag egentligen borde göra, är att vara hemma hela dagen, pyssla om mig själv och komma över "jag klarar inte av att vara ensam" grejen. Bäst för mig själv, jag vet jag vet. Men en sak som jag inte vet är om jag klarar av det. Ni tänker säkert, hur jävla svårt kan det vara? Men jag lovar, det här är mycket svårare än jag kan hantera. Jävla svag nolla man är.

GAAAAAAAAAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback