FINALLY

Nu har jag använt mitt gymkort för första gången i år. För första gången sen typ april. Men det var riktigt skönt att träna så detta skall hållas i. Efter det blev det en solning som pricken över i:et också. Jag vette fan om det tog något, men det hoppas jag för jag är riktigt äckligt blek nu. Usch. Det återstår att se, rödheten brukar komma till kvällen. På tal om kvällen så kommer denna börja med att Joanna kommer hit och förtär alkohol, äter middag för att sedan bowla med Mattias och grabbarna. Sen fortsätter det med singstar här hemma. Sen är det kinderägget ni vet... Får se vad för spännande kvällen bjuder på!

image407










Kommentarer
Postat av: annie

Hej där! Jag är lite nyfiken på spottarna ni har satt upp i taket! Var det svårt att sätta upp det och kostade det mycket? Skulle vilja göra så i vardagsrummet för det är så satans mörkt här! Hoppas allt är fint med dig söt! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback