HEJ 10 DAGAR SENARE

Förra helgen blev det som sagt 90's på fredagen. Lördagen hamnade vi på GK för att sedan komma hem till Mattias & gänget som hade efterfest då bl.a en granne kom över och försökte sno min kamera, men det är en anna historia. Sen jobbade jag rätt mycket förra veckan och blev på det sjuk innan helgen nu. Men jobbade ändå. Så fredagen blev lugn men vi åkte dock till Ikea och shoppade lite till hemmet. Tog igenom mig lördagen på jobbet och på kvällen bar det av till Tess i Midsommarkransen för tjejförfest innehållande vad vet ni. Efter det blev det Södermalm- ett ställe. Och till min egenförvåning inte efterfest hemma hos oss, utan hemma hos Tess. Drog med oss Mattias och de han hade varit ute med också och åkte från kransen runt sju på morgonen.  Väl hemma då slängdes det ostkex i golvet men det är också en annan historia. Gårdagen slappade jag och karln min bara hemma. Jag somnade hela tiden och gick och la mig relativt tidigt men han den där som vänt på dygnet kom väl till sängen vid fyra. Nu sitter jag här och har diskat och städat i köket och Mattias snarkar bakom mig. Han vill inte vakna. Tänkte göra frukost på sängen med omelett bland annat för då borde han inte dissa mig, han älskar min omelett!


Kommentarer
Postat av: camilla

jo precis :) eller, i det jättehöga huset... vi menar säkert samma ;) de bygger för fullt där just nu. så har bokat en lägenhet på 13onde våningen :) du bor väl i högdalen, eller? trivs du där isf?

Postat av: annie

hej lillan! hur mås det?
jag har gjort en ny blogg av nån jävla anledning.. tänkte höra om du vet hur man gör profilbilden större? du har så fin design! jag fattar inte ett skit av det där .. :( puss o kram

2008-02-14 @ 23:23:22
URL: http://anniebitar.blogg.se
Postat av: camilla

ja precis, har kollat på massvis med lägenheter.. men det blir ju så sjukt dyrt efter budgivning o allt. men som sagt, man har inte råd med alls :) trivs man inte är det bara att flytta, och dessutom behöver man ju inte gå runt ensam på nätterna ;P men men, det är väl en vanesak med :) hade inte planerat att bo där hela livet då ;)

2008-02-15 @ 16:55:57
URL: http://metrobloggen.se/millsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback