DAGS ATT KOMMA I FORM

Det här med diet och träning verkar vara allvar nu från min karls sida också. Han ringde nyligen och sa att han hade beställt hem en träningsmaskin, en sån där som man går på samtidigt som man tränar armarna. Vart den ska få plats har han väl inte riktigt tänkt på men det löser sig, den var tydligen inte så stor. Så när den kommer ska den användas minst 30 minuter om dagen, helt klart. Själv har jag varit duktig sen igår (wow!) med min diet. Jag har ju bara handlat "bra" mat så nu ska jag fan hålla det här. Började denna dag med havregrynsgröt och till lunch åt jag en lingongrova med keso och tomat och en med kalkon och paprika med ramlösa. Man behöver ju faktiskt inte svälta, men det gäller att röra på sig också. Mitt gymkort har gått ut och jag väntar på att Mattias ska bestämma sig för om han ska träna på sats eller inte innan jag förnyar, vore väldigt smidigt om han också tränade där, då skulle jag få en spark i rumpan, för när han har satt igång med seriös träning så har han. Problemet när man ska följa en diet är dock lördagarna då det brukar förtäras mycket alkohol och söndagarna då man bara vill proppa i sig en pizza...

Nu ska jag vika tvätt.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback