AJ...

Det gör ont!

Det gör fruktansvärt ont i mitt ansikte, bröst och rygg. Bäst att man kollar om det är nya rör i solariet nästa gång. Det har bara blivit värre och värre under dagen och just nu känns det faktiskt på riktigt som att man skulle kunna steka ett ägg på mig. Åtminstone värma.

Men vad gör detta? Det är ju fredag. Denna fredag kommer Barrsveden hit i vanlig ordning. Blir dock bara vi till och börja med. Mattias är och ps3 nördar och Joanna är med klassen, så henne och förmodlgen flera möter vi upp vid 90's senare!

Nu får damen ta och komma, är hungrig och tänker kötta en Hawaii. Det må inte synas bra på bilden, men trust me, jag är bränd!

image430


Kommentarer
Postat av: johanna

snygg du är i håret då. :)

2008-02-04 @ 18:17:30
Postat av: annie

Tjoho! Hur mås det? Ska du till Tessi imorgon? Hoppas! :) Singstar o de ju!
Jag tar med din kjol hur som helst! :D Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback