FUCKING FRIDAY

Som jag längtat efter denna dag, just denna stund. Hemma hos Joanna, ätit middag, lyssnar på musik och sipprar vin. Om en stund ska vi bege oss mot Eve en stund. Jag är sugen på utgång... Jag är dock inte sugen på att vara bakis imorgon. 

Idag efter jobbet fick jag lite gjort, handlade det sist inför resan. Bland annat en resväska. 30% rabatt, så den största jag hittade, dessutom lila, blev min för 700:-. Viket egentligen känns lite dyrt men jag behövde en egen stora bra resväska. Jag menar, resorna har ju bara börjat! Precis som kvällen, och nu ska den fortsätta utan datorn. 

"Puss på rej"

Kommentarer
Postat av: annie

Louise! Nu får du berätta vad det är du har gjort! Jag är så nyfiken att jag knappt kan sova! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback