DET JAG GJORT ÄR ATT BLI BRUNETT IGEN

Fredagen slutade mycket riktigt som man visste innerst inne på krogen efter ett par timmar hemma hos Eve. Jag vet inte ens om jag vill minnas allt jag och Joanna pysslade med, ibland är det skönt att man får så mycket minnesluckor. Vaknade hemma hos Aleks och ville kort och gott bara dö. Jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att jag skulle gå på en båt om några timmar. Jag försökte sova lite till, spy lite, sova lite. Väntade med att åka hem in i det sista då jag hoppade in i en taxi, åkte hem och duschade och gjorde mig i ordning för att börja om. På en båt, på havet. Men som vanligt kom man igång och det blev en enligt mig riktigt lyckad kryssning. Båten var väl inte den bästa, men sällskapet, stämningen och folket man träffade får bra betyg! Det gungade fortfarande när jag var hemma igår och efter att ha varit lite social i cirka en halvtimme med gästerna som va här däckade jag vid åtta och sov till sex imorse. Men det behövdes, vaknade relativt pigg och nu sitter jag här. Har i princip packat klart och laddat iPoden med lite ny musik och tänker snart hoppa i säng. Klockan tio imorgon förmiddag blir jag hämtad för att åka mot Arlanda och Thailand.

Nu ska jag betala räkningar och efter det kommer jag inte ha några som helst tråkiga saker att tänka på. Bara två veckor sol, bad & fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback