cross in the roof

Hör och häpna;
Jag har min första vita helg på...?! Jag har helt ärligt ingen aning om när det skedde sist. Ett år? Jag vet inte men jag kan inte minnas den. Det här året har jag inte haft det vet jag i alla fall. Och hör och häpna igen; det känns bra. Jag känner inte att jag måste gå ut, det känns okej att jobba och skönt att sova tidigt och vakna utan baksmälla. Inte trodde jag att jag direkt efter sommaren pch semestern skulle jobba två helger i rad, någon måste ha slagit nått hårt i huvudet på mig. Jag har iofs mina aningar om varför det känns ganska bra. Visst hade det varit kul att klubba och skaka hår, men det får vänta tills nästa helg!

Igårkväll låg jag förslappad på soffan och idag har jag varit hos min älskade pappa på middag. Tittat och åkt hans nya bil för en halv mille? Hans kropp, hans skor och hans bilar- hans liv. Och jag såklart! Han är världens bästa pappa, det ska ni veta!


Mindre än 2 veckor kvar... Riktigt nervöst men nu börjar jag bli otålig!

Kommentarer
Postat av: lolo

Vad för bil har din farsa...

Har du sett kommentaren från mig på ditt förra inlägg...

2008-08-24 @ 13:21:15
Postat av: lolo

Hörru taggis...skriv...

2008-08-27 @ 09:23:08
Postat av: lolo

Vad menar du med detta "Mindre än 2 veckor kvar... Riktigt nervöst men nu börjar jag bli otålig!"

2008-08-27 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback