UPDATE

Hej en vecka senare. Jag har varit grymt trött senaste dagarna, däckat direkt när jag kommit hem från jobbet. Men idag är jag ledig och får vila upp mig så förhoppningsvis blir jag lite piggare nu.

Fredagen på 90's var som alla andra gånger grym. Jag drack, jag dansade, jag ramlade, jag drack, jag dansade och plockade blommor i rabatten runt halv fyra snåret. Lördagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men började och slutade i alla fall bra.

Jag planerar att gå och sola och simma, visst låter det skönt? Jag har dock tandvärk som gör mig på dåligt humör så vill bara ligga och tycka synd om mig själv på soffan. Måste även leta upp vår tvättstuga då vår tvättmaskin har gått sönder! Ikväll ska jag och Tess hem till lilla mamma och äta middag, det ska bli mysigt.

Nu ska jag rycka upp mig och gå och simma några längder, hallen ligger ju faktiskt trots allt bara ett par minuter härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback