NAJS?

Fy fan för vitt vin. Det är gott och trevligt med vin men nu vet jag att jag fortfarande inte ska dricka vitt vin en hel kväll om jag inte vill ha spya i halsen hela dagen efter. Men det var kanske värt det... För igår var det jättemysig och trevlig middag och kväll hemma hos Joanna med Calle, Fanny och även Eve en stund. Spelade tecken (tecknet?) och kände sig som tio år igen, grymt kul. Vid tre kom vi i säng medans Fanny åt upp all kall potatisgratäng. Eller åt hon den? Det låg mest på bordet och golvet, haha. Pluggisarna försov sig till skolan och jag fick ligga kvar, jag va inte avundsjuk på dom kan jag säga. Nu är klockan ändå snart fyra och jag mår som jag gjorde när jag vaknade imorse, fy. Men jag ska bege mig mot city och möta Lenita, hur länge sen var inte det? T-banan ligger precis här nedanför och det tar 7 minuter till centralen. Det är rätt najs att bo på söder nu faktiskt. Och nu ska jag gå ut och röka på balkongen där solen värmer på som fan, najs det med.

Det finns mycket najsa saker men idag är det ändå en rätt onajs dag. Utöver baksmällan är det enm låg & tuff dag... Behöver helg- tack och lov för fredag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback