NÅGRA RADER

Det blev lugnt igårkväll med middag på Deli Italia med favoritflickorna. Sen lite TV och surr hemma hos Joanna, tog mig ett glas vin men det smakade inte alls. Åkte hem vid tio och sen var det inte så mkt mer spännande.

Mor har fort iväg så jag har tvättstugan själv. Men det känns lugnt. Tänkte sola på balkongen men solen kommer ändå inte dit förrens vid ett och då är jag klar. Bara en dag kvar... Sen helg! Ska börja dagen med shopping, behöver massa saker. Sen blir det föris hos Barrsveden och förmodligen 90's. Lördag är det öppning på Grönan och självklart har min kära vän Joan blivit inbjuden och ta med sig några vänner. Så det är planen men om det regnar hittar vi nog på ngt annat.

Äh, jag har inget intressant att dela med mig av.
Förutom att jag har en oroklump i magen.. Det är inget speciellt egentligen, men den får helt enkelt sitta där tills karljäveln hör av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback