GE MIIIG

Jag har nog aldrig längtat efter helgen såhär mycket. Jag har inga pengar och inga planer- men det löser sig! Jag behöver ha kul, jag behöver dansa hela natten lång och vara med mina älskade vänner. Och hur najs vore det inte med lite sol? Sol, vänner & alkohol. That's all I need right now.

Sen att jag faktiskt får lite bekräftelse från lite olika håll just nu är ju inte helt fel, inte för att det snabbar på processen eller får mig att glömma allt som hänt. Men det ger en lite självkänsla måste jag ju erkänna..


Kommentarer
Postat av: Lenita

Det känns alltid lite skönare med bekräftelse, det hjälper som sagt dig inte att glömma allt som hänt, men iaf kanske för stunden och man får lite kött på benen igen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback