...

Ni som tycker att jag ska bita ihop och blicka frammåt  kan  sluta läsa nu.

För jag mår så dåligt. Aldrig har jag kunnat föreställa mig att jag ska må såhär. Oavsett om vårt förhållande har varit bra eller dåligt så finns det inget annat jag vill. Jag vill vara tillsammans med Mattias, jag vill tillbaka till mitt hem, till min säng, till min hälft.

Jag känner mig död. Och om vi inte blir tillsammans igen så kommer jag dö.

Ja, så känns det. Det är så jävla horigt och jag önskar mer än ngt annat att jag kunde göra allt ogjort.

JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: mickis

Jag vet precis hur du känner och det känns förjävligt. När jag och mitt ex gjorde slut så var jag verkligen helt förkrossad och trodde på fullt allvar att jag skulle sörja mig till döds. Men det gick över även om det tog lååång tid. Det gäller att hålla sig sysselsatt. Festa, umgås med vänner, jobba. Förr eller senare känns det bättre, jag lovar. Även om det inte på långa vägar känns så nu.

Postat av: ali

en dag försvinner den känslan att man inte kan leva utan dem, men tills den dan kommer så är det bara att kämpa, ha sina nära & kära.
lycka till kjam

2008-04-10 @ 18:25:41
Postat av: kim ekholm

Att slå på en fyra år yngre brud tycker jag är lite fel väg att gå.

2008-04-15 @ 00:45:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22594

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback